Sigaraya karşı Akciğerleri Temizlemek için 4 Öneri

32
269

Hepimiz sigaranın sağlığımıza olan tehlikelerini zaten biliyoruz. Ancak bilim adamları son zamanlarda yaptıkları araştırmalar ile sigarayı bırakmanın çok zor olduğunu keşfettiler. Sigara içen insanların bir yandan da sağlığını düşündüğünü biliyoruz. Bilim adamları akciğerleri temizlemek için kullanabileceğiniz bazı yöntemler öneriyor.

Sigara içiyorum ve akciğerleri temizlemek istiyorum diyorsunuz.Akciğerleri temizlemek için size 4 öneri sunacağız.

1. Sarımsak

Sarımsak sağlıklı akciğerler için önemli ve besleyici bir maddedir. Akciğer temizlemek adına sarımsağın filtre etkisi vardır ve tamamen akciğerleri temizleyebilirsiniz. Koku için herhangi bir şey diyemiyoruz tabi ki :) Günlük yaşamınıza sarımsağı entegre ederek ciğerlerinize yarar sağlayabilirsiniz.

2. Zencefil

Antibakteriyel ve antiseptik özelliğe sahip zencefil, akciğerleri temizlemek noktasında bronş açıcı işlev görür. Aynı zamanda ciğerlerde kalan partiküllerin temizliğine yardımcı olur. Çayını içebilir ya da 1 kaşık bala bir çay kaşığı kadar ekleyerek yutabilirsiniz.

3. Selenyum

Selenyum bazı gıdalarda bulunan bir mineraldir. Ayrıca eczanelerden besin takviyesi olarak bulabilirsiniz. E vitamini tarafından üretilen enzimi uyarır ve akciğer zarının güçlendirilmesi sağlar. Balıklar,Brezilya Kestanesi, Ay Çekirdeği,Yumurta,Mantar,Esmer pirinç,Yulaf,Soğan,İstiridye ve Hindi Eti gibi gıdalarda bol miktarda bulunur.

4. Greyfurt

Greyfurt birçok antioksidan içeriyor ve kansere karşı mücadelede etkili bir besin olarak bilinir. Akciğerleri temizlemek için antioksidan özelliği sayesinde etkilidir.

Sigara içen arkadaşlarınızla bu ipuçlarını paylaşın! Ama yapabileceğiniz en iyi şeyin sigarayı bırakmak olduğunu hatırlatalım.

32 YORUMLAR

  1. Bence sabahları aç karnına bir büyük su bardağı limonlu veya elma sirkeli su için ve gidip gelip akşama kadar iki üç litre suyu için bi şeyiniz kalmaz

  2. Sabahlar i ackarina ılık suyla kuru kayısı yeyin kahvaltıdan önce yarım saat falan sonra kahvaltı yapın inanın etkisini göreceksiniz o ilaçlar falan çare degil

  3. benim bağırsaklarıma doktorlar çözüm bulamadı kolonoskopi endoskopi yapıldı bağırsaklarım çalışmıyo bitkiler haplar çare olmadı tazyikli su yoluyla çare buldum ama böyle olmuyo hiç bir şekilde normal olarak tuvaleteimi yapamıyorum 15 yıldır ALLAH ım bana bir mucize yaratsın

    • sinir otu çayı ishal yapıyormuş faydalarını okudum dip not olarak ishal yaptığı yazıyo bide açken kaysi suyu için lifli gıdalar tüketin bol su için bide kahvaltıda bol salatalık iyi geliyormuş katı yiyeceklerden de oluyo

    • karaçörek otunu her sabah aç karına içiye dövüp tüket bir tatlı kaşıgı kadar ayrıca bal tüket ve sabahları ılık su uyanır uyanmaz iç ki bagırsakların da açılsın iyi gelecektir

    • MERHABA HABİBE HANIM

      KİLOLUMUSUNUZ…KİLOLU İSENİZ KARIN KASLARINI KULLANAMADIĞINIZ İÇİN IKINMA SORUNU YAŞIYORSUNUZ DEMEKTİR.
      SOKOL LİKİT VE DULKOSOFT ŞURUP YARDIMI İLE RAHATLAYA BİLİRSİNİZ

    • Yemlerden once bir cay kasigi icin hatt bir tatli kasigi ic benim yengem 1aydir cikamiyordu zorla icirdim ucuncu gun tum midesini 2saatte tuvalette bosaltti :) inanilmaz rahatladi artik corek otu icmeden gune baslamaz

    • Sabah kahvaltısında domates ve hakiki zeytin yağı.ekmeği batır ye.. Kalan domates suyunu z yağını da iç..Ben böyle çözüm buldum..

    • Cok gecmisolsun Allah acil sifalar versin o dert bendedevar cok genis program uyguluyorum daima cay sicakligina yakin sicak su icine yarim sIKILmIs limon cekirgeklerini aman sakin icme ac karnina ic sabah erkenden limonu bol olsun önemli olan sabah ac karina 2. program aksamlari Saat 18 – 19 dan sonra agir yemek yemeyeceksun elma armut Armut u cok tüketmeye bak sonra aksamlari acikirsan mut de ye muzu ögleden sonra Saat iki üc arasi tüket hayvansal yaglardan tüketme zeytin yagli tüketmeye bak en önemlisi gece yemek yeme muz seftali seftali Konserve de olur bunlari yedikten sonra iki saat sonra bir kase yogurt 250 gr icine yarim limon SIK Gün boyunca aciktiginda findik fistik ceviz leblebi kuru üzüm muz bu diyeti yaklasik bir hafta dene hangisi uygun olursa onu devam edersin önemli olan kendini sicak du icmeye alistir bunu bana önemli bir Doktor söyledi burada olan hayvansal yaglardan Uzak olmak tabi ömürboyu deyil gecici hep zeytinyagi kullanmak sabah icebilirsin salatalarda elma sirkesi kullanmak gün boyu icdigincaylara zencefil zerdacal karanfil tozu at yarim caykasigi ilk zamanlarda zor ama iyi geliyo en önemlisi sabah HIV bir seyyemeden icmeden disleri fircalamak cünkü bu kabizligin neredengeldigi bilinmedigin den insaninkendi vücudu bakteri üretiyormus üretilen bakteriyi disleri fircalayarak ve dil üstünü hafif fircalamak uzun oldu ama Kasura bakma

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here